Saturday, May 28

apple ke?? Apple??

Ketaksuban aku terhadap produk Apple nie makin menjadi2...aku pown x tahu kenapa aku suka sangat dengan produk Apple nie...aku xde lah byk duet..tp demi untuk KEPUASAN diri aku sanggup beli...hoho..membazir ke?? :(...urmmmm......ada orang memang totally menolak produk2 Apple nie..means tak suka langsung...ada tue...tgh2 lah..kdg2 suka...kdg2 tue tak heran pown...but for me....Apple product was sooooooo cool!!! :P memang suke sgt teknologi yang die guna...

buat masa sekarang nie..aku dah memiliki 3 produk Apple..haha..nak tahu apa?? heee..aku rasa korang pown dah bleyh agak kan....huhu...

1. Apple iPhone 3GS 16GB Black


iPhone nie actually my second phone sepanjang aku ada kat Oz nie...hehe..before that aku pkai Samsung Jet s8003...kalau nak tgk g arh google eyh..:P..so, aku sggp batalkan contract phone Samsung semata-mata nak amek iPhone nie...then phone Samsung tue aku bagi adik aku pkai...suke sangat dah die dpt phone free dari aku..:D

2. Apple iPod Nano 6th Generation 8GB Blue


this is my second gadget from Apple..hehe...before that aku mmg dah ada mp3 player...Sony product...alaa...yg bentuk mcm lipstik tue....tp macam phone jugak..aku bagi kat adik aku guna..bertambah2 lah die suke dpt bende free (baik tak jadi abg mcm aku...:P)..

huhuhu...the last one for this moment...hehe..

3. Apple iPad 2nd Generation 16GB White

haa, yang nie tak sampai lagi 2 hari berada dalam tangan aku...so far so good...best!!! tak caya try lah beli..haha...macam tak percaya je kan..its have been mine...hoho...before aku ada iPad nie..aku ada Netbook..Lenovo s10-3...then aku jual sbb fikir nak amek yg nie..at least aku lepas kan yang lain utk beli yang lain..so, xde lah macam berat hati sgt bile beli yg nie kan..i think it should fine..:D

urmm, itu je kowt....so, aim utk akan datang from Apple.....haaaa...tgguuuuu....haha..

p/s: hari nie first time dpt bwak kete Manual kat Oz dengan jarak yang jauh..yehaaa...tapi surely mmg agak nerves lah kan..huhu..xpe2..dengan memperbanyakkan latihan iA..lama2 akan okay jugak....:D

6 comments:

  1. nice...
    aku ngah aim iphone 4 and ipod..
    :'(

    tak dapat2 lagi..
    uwarghhh!!!

    ReplyDelete
  2. xpe2..usaham lagi..iA..ada rezeki cnfrm akan jadi milik anda jugak..hehe..:D

    ReplyDelete
  3. iphone --> checked!
    ipod nano (tapi kaler pink lah) --> checked!
    ipad 2 --> someday in the future bila dah kaya hehehe

    orang kaya orang kaya!

    ReplyDelete
  4. haa, x lama dah lagi tue..nnt tup2 dah ada..haha.. i'm waiting...:P

    ReplyDelete
  5. oghang kayeeeeeeeeeeeee !!!

    ReplyDelete
  6. haha....mana ada!!! kan dah bg tahu x byk duet pown..ini sume nafsu!!! haha..utk kepuasan diri sendiri..:P

    ReplyDelete