Tuesday, February 1

isi masa

sekarang aku berlintas langsung membuat laporan dari Nilai..umah member lama aku..masa kat sekolah menengah dulu..

urmm..masa yg tinggal untuk cuti aku kat Malaysia nie dah tinggal seket..x sampai pown 2 mggu...so, aku cuba gunakan sebaik yang mungkin untuk diisi..macam2 dah aku buat sepanjang aku cuti selama 3 bulan lebey nie...

konklusinya aku sangat2 berpuas hati sbb dapat jumpa kawan2 yang aku rasa aku nak jumpa dalam masa nie..yippi!!!

so, esok plan terakhir aku ngan kawan2..tgk keadaan esok mcm mana..kalau ok..go on je lah..kalau x..try cari yg menyeronokkan..hehe..

p/s: kawan2 sekolah rendah je x berkesempatan nak jumpa...huhu..=_='



- Posted using BlogPress from aRief's iPhone

Location:Jalan Dillenia 5,Nilai,Malaysia

No comments:

Post a Comment