Tuesday, January 4

adik aku wira???

hari nie pagi2 lagi dah siap2 sbb..............jeng jeng jeng....tunggu!!!! hehehe

so, brg2 suma dah siap....this is not for me...but for my brother...so, kiteorg bertolak dlm pkol 8.30 pgi mcm tue...smpi je kat sana ramai giler org...kereta pown byk lah jugak...india, cina, melayu suma ada...huhu...

so, smpi je depan khemah pendaftaran ayah drof off kami kat btol2 depan khemah tue...kiteorg nmpk ada seorg pak cik nie....jurulatih kowt....kiteorg turun je pak cik tue terus ckp...

"Napa x suruh ayah terus je parking masuk dalam khemah nie??". amboi pak cik lazer mulut...

x abes kat ctu je....lepas adik ak turun kan beg die.....

"Dik2 kenapa x duduk kat tgh2 jalan tu je ?. Lagi sebijik dia tmbh...

amboi sudah lebey....kalau ye pown ckp lah elok2 kan...ada ke nak tegur org ckp mcm tue..yelah..kalau kesalahan tue dibuat berulang2 kali xpelah...ini tgh dlm keadaan busy mcm tue..mana lah tahu apa2....nmpk sgt buat keje x ikhlas...x tahu lah mcm mana die jadi jurulatih nnt...mintak2 bukan kat kem adik aku...habes budak2 kene lazer ngan die 2 bulan setengah nnt...huhu...so, biar lah org tua tu...tp hati mmg panas...walaupun bukan aku yg kene kan...whatever!!!

urmm, haaaa...korg dah dpt hint kan?? yerp2..
.Program Latihan Khidmat Negara...before this ak dah lalui dah sume tue....masa tue Kumpulan 1 Siri 5 2008 Kem Cancun Park, Pasir Mas, Kelantan...x caya?? this is it....hahaha...


sekarang nie giliran adik aku plak yg kene....huhu...mula2 tue berat hati gak die nak pergi....tp x tahu lah bila dah smpi sana nnt...ak cubalah bg hint2 apa yg akan berlaku kat sana.....x yah nak susah2...sume mende best.....makan 6 kali sehari plus suma nya sedap2..mmg layan....pas2 jurulatih2 sume baik2 belaka....mmg jaga lah pelatih baik2....so, just have fun je kat sana...x yah nak stress2....

urmm, sblm adik ak meneruskan perjalanan nya ke Kem Geo Kosmo, Kuala Kubu Bharu, Selangor smpt la kiteorg bergambar sekejap dan aku sempat lah jugak snap2 bagaimana keadaan kat sana masa pendaftaran...







p/s: yg geramnya...aku kene..adik pown kene jugak....ada org tue...seorg anak die pown x kene...suma lelaki jugak...haisssh.....

5 comments:

  1. aku pun dapat plkn tapi cam dah sambung belajar kan...
    kalau kena panggil balik memang aku kawen mengejut buat anak ramai2 sampai terlepas..
    hahah!

    rakyat malaysia jenis cam2 ah aku tak suka... kerek.. bikin panas je~

    ReplyDelete
  2. haha...mmg x bleyh bla...so, makna nya ko grab je lah sapa2 kan?? haha

    urmm, btol2..terigt pak cik drebar bas intec..paling ak benci...haha..:P

    ReplyDelete
  3. melampau enn pakcik tu..
    asal tak sound je blk..
    ish3...
    anyway..
    rezki korg brduaa la tuu...
    berbakti kt negara sndiri apaa.
    =P

    ReplyDelete
  4. nampaknya family aku antara yg tak kene langsung lagi. tatau la adik bongsu aku cmne nnti. hujung tahun ni baru dia layak

    ReplyDelete
  5. arif@chot : mmg sgt2 melampau...xpelah..sabar tue lagi baik...nnt berperang plak..haha..habes M16 nnt...hakhak..urmm, mgkn lah tue..dari adik aku x bwat apa..baik die terisi cket cuti die kan..

    hAwA : hehe..itu pown rezeki jugak..x tahu lah mcm mana die pilihkan..iA..kalau ada rezeki die..adalah tue..heeee

    ReplyDelete